24. 4. 2013

TAJEMNÉ ZMIZENÍ YOUTUBERŮ

Já nevím jestli je to jenom můj pocit, ale komunita na Česko Slovenském YouTube je poslední dobou jiná než tomu bylo například před rokem. Je jasné, že se tato rodina rozrostla o spoustu nových a často velmi kvalitních lidí. Ale kde jsou sakra ti co byli nejaktivnější právě před rokem. Spousta lidí si poslední dobou dává pauzy nebo pro změnu netočí vůbec. Kde je takový Tomáš Soukup, kde jsou TVTwixx, kde je MuFFin, kam se poděla každodenní tvorba ThiefaTichého, co se stalo s Kohym, nebo kde je například VHVlogs? ... Ehm, teda zrovna u VHV jsem zasvěcen do jeho absence. Ale myšlenku jste určitě pochytili. Odpovězte mi sami, chybí vám tvorba někoho, kdo dnes už není tak aktivní? Teď ke spoustě lidí nepromlouvám jako kolega YouTuber, ale jejich fanoušek. Mě vaše tvorba chybí. Mě ano. A sakra dost!

Samozřejmě všechno špatný je pro něco dobrý. Díky absenci lidí, které jsem sledoval v minulosti nacházím nové a skvělé autory. A to nejen v Česko Slovenské komunitě. Začínám více bádat ve vodách světové tvorby a kromě špiček světového YouTube nacházím i méně populární YouTubery, jejichž tvorba mě moc baví a vyplňují trhliny, které v Česko Slovenské komunitě jsou. Proto bych chtěl vzkázat všem, kteří se chtějí aktivně zapojit do YouTube tvorby. Počítejte s tím, že to stojí hodně času a hodně úsilí se někam vypracovat. Ale jakmile svou tvorbu pak přerušíte, určitě někomu budete chybět!

Nepřežívejte - žijte!

5 komentářů:

  1. Mně hrozně chybí VHV, byla bych hrozně ráda kdyby se vrátil zase na YT a začal točit. Vím důvod proč přestal točit a skončil s tvorbou a doteď mě to mrzí. Je to dle mého škoda, měl talent. Tak snad se jednou vrátí :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Oceňuji, že jsi si vzpomenul na jednoho z nás, prvních deseti Let's Playerů v ČR. Určitě stojí za zamyšlení :).

    OdpovědětVymazat
  3. myslím že sa hlavne zabudlo na tých ktorý boli na začiatku, tých ktorý boli ako prvý 10. na ČR/SK Youtube...
    Je to škoda no ale hlavne treba myslieť aj na nových youtuberov nie na tých najznámejších ;) Myslím si osobne že treba vytvoriť nový youtube komunitu. Starý patria do železa a nový to oživia :) Môj osobný názor

    OdpovědětVymazat
  4. Mě chybí Karfa. :( Ten teď vůbec netočí...

    OdpovědětVymazat