22. 4. 2013

UPGRADE!

 Víte co? Tenhle článek se ponese s takovou hip-hopovou (pa)chutí. Spousta populárních raperů má texty o sobě. O tom kolik mají diamantů (asi moc hrají Minecraft), kolik mají lehkých děv (buďme slušní), jak mají všechny u vagíny a kolik si vydělali za loňské léto. Já vám to řeknu na rovinu. Já nemám diamanty (smázl se mi svět) a ani nemám žádné lehké děvy, protože mi je přítelkyně netoleruje. A za loňské léto jsem si vydělal pár klacků, teď mám na mysli takový ty dřívka od nanuků.


Já vám tímto článkem chci oznámit, že konečně jsem dodělal vylepšení svého blogísku, přesně jak jsem sliboval v mém dnešním videoblogu (odkaz je pod článkem). Momentálně můj blog nevypadá jako blogísek 8mi leté holčičky, ale vypadá o něco líp. Konkrétně jako blogísek 13ti leté puberťačky! Tak doufám, že se vám líbí, a že ho budete navštěvovat. Protože já vám na oplátku jako odměnu budu přinášet články o trochu častěji (dneska už toto je druhů článek pozor na to!). To zní jako fér nabídka, ne? ... a dávej si bacha jak odpovíš!

S přáním nočních můr váš milý Ati!


5 komentářů:

  1. Super ati určitě v tom blogu pokračuj, jestli tě to aspoň trochu baví :) Je to přehlednější než třeba facebook kde sou všechny články na jedný stránce a musí se složitě hledat když si to chce někdo přečíst znova...Taky se tady můžeš třeba víc rozepsat než na tom facebooku. Nech facebook jenom jako informační prostředek, pro ty nejdůležitější věci a sem můžeš psát delší články nad kterejma se může člověk zamyslet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vždycky když mě políbí múza tak zkusím něco zplodit. Facebook beru fakt jenom jako informační medium.

      Vymazat
  2. tvůj blog jsem naštěvovala i když neměl tak žůžovej design :D,moc pěkně to tu vypadá :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju kolegyně :) Nemysli si... já tvůj blogíseQ taky čtu...

      Vymazat