25. 1. 2013

20 000

Čaues lidi,

Jo je to strašně parádní pocit blížit se k tak úžasný hranici jako je 20 000 odběratelů. Normálně jsem z toho tak odvázanej, že bych si nejradši stáhnul kalhoty i s trenkama a jenom čekal a pozoroval jak mi z toho tvrdne můj malej Atík. Je to úžasný pozorovat, že prvních 10 000 odběratelů jsem sbíral 11 měsíců a pár dní k tomu. A tu druhou desetitisícovku sbírám necelý 3 měsíce. Počkat! Můj Atík už je ve stavu, že by unesl už pár ručníků. Tak to je vhodná doba na to uzavřít sázky, jak dlouho mi bude trvat než naberu 30 000.


Ono tvořit pro tak velký množství lidí neni žádná prdel. Nebo rozhodně to neni prdel Mikel Ruffinelli. Člověk  se snaží uspokojovat čím dál tím větší publikum. A to publikum se rozrůstá, ale ne každý nový člověk je poslušný jako beránek. Člověk nabírá i věčně nespokojený zmrdy, dementíky, idioty, čůráky a píčusy. Pak začne nabírat hovádka, který se snaží jenom napsat komentář "první", aby si pak mohli honit svý zakrslý upocený pérko nad tím, že zrovna oni byli ti první co napsali komentář u videa který má třeba 20 000 zhlídnutí. Pak se najdou takový maniaci s mozkem ve tvaru kostky, kteří očekávají jenom Minecraft, furt vás nutí abyste natáčeli Minecraft, řešej váš skin v Minecraftu a jakmile není zmíňka o Minecraftu tak je to absolutně nezajímá. Děcka, YouTube neni jenom o Minecraftu a herních videích!


Tohle všechno a hromadu dalších věcí se člověk musí naučit snášet, ale ještě předtím musí projít zkouškou, kterou od určitýho momentu bude procházet do konce svý kariery. Je to zkouška namyšlenosti. V určitej moment dosáhne člověk svého vysněnýho počtu odběratelů nebo počtu zhlídnutí a od tý chvíle si o sobě začne moc myslet. Nejenom že tohle je sympatický jako párek s horčicí na právě vypraném bílém tričku (ještě že máme ten Vanish), ale i jeho tvorba začne upadat. Takovej člověk si začne myslet, že jeho tvorba je prostě mega ultra bombasticky boží, protože ať natočí sebevětší lejno, uvidí krásně zelenou čárku v hodnocení videa od svých oveček, který mu daj like už jenom ze zvyku nebo daj like aniž by si pořádně prohlídli video. Tohle bohužel člověka nikam neposune a tenhle přístup je špatnej.


Zase tenhle článek je dlouhej jak pondělek ve škole s kocovinou. Takže abych se k nějakýmu závěru. Stejně jak s velkou silou nebo velkým přirozením, tak i s velkým počtem odběratelů přichází velká zodpovědnost. Nezklamte své publikum, najděte kompromis v tom co vás baví točit a v tom co chce komunita sledovat. Pro mě počet odběratelů je jenom číslo, který pro mě znamená kolik lidí jsem dokázal oslovit, nikoliv to nevypovídá o kvalitě videí. Já se snažím dělat každý video originální a speciální, tudíž asi žádný speciál nebude. (Tak snad se mi to povedlo krásně zakecat.)

2 komentáře:

  1. Moc pěkně napsané a i když moc sprostá slova nepoužívám, tady se to hodí...
    ...přeji tedy další dobrá videa a další nové odběratele na tvém kanále :)

    OdpovědětVymazat