26. 1. 2013

MOJE "HUDEBNÍ" VIDEA

Čaues lidi,

Já jako multitalentovaný čávo kterej, dokáže natočit video jakýhokoliv žánru. Tak jednou toužím, stejně jako Rytmus, vyprodávat koncerty a jezdit se svýma songama po celým světě. Že neumím zpívat? To nikoho v žánru zvanym rap nezajímá. To že neumím rapovat? Kdo sakra řekl že rapuju?! Fakt by mě zajímalo, kde ti lidi, co mají hroznou potřebu dissovat za jakoukoliv maličkost, zjistili že dělám rap?


Nejsou to žádný výmluvy nebo hájení mýho špatnýho podání gangsta ultra rapu. Jenže tohle někteří týpci s rovnýma kšiltama co tak hrozně poslouchají hip-hop nedokážou pochopit. Já jasně tvrdím:

"Já nejsem rapper, já nejsem hudebník!
Na všechny haters ukazuju prostředník!"

Což někteří prostě tak nějak neslyší a nevnímají a pod tenhle rým mi napíšou: "Máš nahovno flow?". Co sem do prdele taháš nějakou flow? Jasně jsem řekl že nejsem rapper a že nejsem hudebník, takže nějakou flow absolutně neřešim. Někteří tvrdí, že krásně zpívám. Tomu se musím smát, protože já rozhodně nezpívám a jestli tvrdíte opak, tak doporučuju zjistit si co je zpěv. No, a pak přijdou ti hopeři co hip-hop poslouchají už několik let, takže tomu strašně rozuměj a napíšou mi, že neumím rapovat, že oni tomu rozuměj. Takovým bych rád vzkázal, že jestli to moje "rytmický" mluvení do hudebního podkladu považujou za rap, tak je mi líto celý rapový kultury, že si dobrovolně přivlastňuje takový hudební sračky jako jsou ty moje.


Vyprodaná stage a na ní já se svým "hudebním" projevem. Ne, děkuju! Tady jsem na YouTube, a pro YouTube to je taky cílený. Můj cíl není předvýst úžasný hudební výkon, ale předat myšlenku nebo pobavit (ideálně obojí). Akorát se to hold snažím udělat nějakým zajímavějším způsobem než jenom mluvení do kamery. Rozhodně mě netáhne bejt za nějakýho gangsta rappera, kterej vyrůstal na ulici, jehož život jsou drogy, děvky a diamanty. A to všechno si může dovolit protože dělá kvalitní rap! Takový hudebníky sám neposlouchám a radši poslouchám něco co je o realnym životě a pravých problémech, a ne problémech nějakých gangů.


Jak můžete vidět v odkaze nad timhle odstavcem. Internet je boží místo. Nemusíte bejt dokonalý v tom co děláte (třeba zpěv), ale přesto můžete mít sledovanost jako kráva. Je důležitý si uvědomit, že ne každej chce vidět dokonalé výstupy operních zpěváků, či rapery co mají naprosto dokonalou flow. Lidi se chtěj bavit a když to v nějakým směru dokážete, nemusíte být nutně za úplnýho exota!

Pro dnešek se s Váma loučí trapáček Ati a.k.a. (also known as - kdyby někdo nevěděl co to ten Rytmus mele) týpek co nemá flow!

1 komentář:

  1. Dneska lidi umí jen všechny shazovat a pomlouvat. 99% haterů v životě nenapsalo ani řádek a přesto tomu nejvíce rozumí. Takovým bych rád poslal vzkaz ve tvaru "PROBUĎTE SE!". Největším kouzlem je originalita. Né žádné napodobování nebo kopírování... Bohužel, to si spousta lidí neuvědomuje a to je smutné...

    OdpovědětVymazat