29. 1. 2013

NĚKDY TO HOLT NEVYJDE

Čaues lidi,

Ano, už přes týden na mém hlavním kanálu (AtiVlog) nespatřilo světlo světa žádný nový videjko. Ati se na to nevykakal a ani si nenašel žádnou jinou zálibu. Chápu, že je těžký zaplácnout časovou mezeru, než vyjde nějaký další Minecraft video od vašeho oblíbeného Let's Playera. A proto jsem tu teď já a přináším vám vysvětlení proč jste tu černou díru nemohli vyplnit minulý týden. Že to není potřeba? Pozdě, už jsem začal!

Minulý týden byl ve znamení novinek. Teď to tu podávám jak kdybych byl nějaký věštec/astrolog z pořadu Volejte věštce. Začnu tím, že jsem se rozhodnul předělat koncept mých osobních videoblogů na mém druhém kanále AtiLifetime. A dle novýho konceptu jsem natočil pár videí. Myslím si, že toto je změna k lepšímu, i když stále se budu snažit tyhle osobní vlogy zlepšovat.


Další novinkou bylo založení tohoto blogu. Dle mýho názoru, návštěvnost není úplně špatná, a že se vždy najde pár lidí kteří si článek přečtou. Za což jsem taky nesmírně rád a celkem jsem i překvapenej, že v dnešní době se najde pár lidí, kteří jsou schopní si i něco přečíst. Zítra to bude týden a v době psaní tohoto článku mám 1500 návštěv. Tak jsem zvědavej, kdy lidi omrzí číst nesmysly co tu žvástám.


No ale já chtěl vlastně napsat článek o svym hlavním kanále a proč nebylo minulý týden video a přitom tady kecám hovadiny okolo. Tak prosím, odložte ty nože! Chápu, že se nedočkavostí chcete říznout, ale už se k tomu dostávám! Na hlavním kanále jsem změnil grafiku, což taky zabralo trochu času. A z toho zbytku času co jsem měl, jsem chtěl vymáčknout maximum a natočit fajnový propracovaný video, u kterýho se všichni budou smát a jedno oko nezůstane suché z dojemného konce. No, to možná trochu přehánim, zůstaneme u označení "fajnový video". Okej, tak teda jenom "video". Myslim si, že ten detektor lži bych možná měl odstranit ze svýho života. Ty elektrický šoky do varlat začínaj bejt trochu nepříjemný.


Video jsem měl krásně napsaný na papíře a celý 3 hodinky jsem to pracně natáčel. Ale pak když jsem to hodil do mýho notebooku a začal stříhat zjistil jsem jednu nemilou, dá se říct, že dost ošklivou věc. Ty záběry stojej za starou bačkoru bezdomovce co jí vyhrabal ze dna popelnice. A můj hereckej výkon byl o dost horší než jsem obvykle zvyklej. A takový video bych holt publikovat nechtěl. Takže, scénář zůstává v šuplíku (ano, skutečně mám v počítači složku, která se jmenuje šuplík) a video se natočí až budu trošku víc roztočenej. Protože po teď dost velký neaktivitě jsem takovej prkenej a nepůsobim ani na sebe moc dobře. Ale časem se to zase zlepší... doufám!

No každopádně dnes v 18:00 vyjde na mém hlavním kanále nové videjko. Takže se můžete těšit!

3 komentáře:

  1. Super článok, pobavil. Máš pravdu, aj keď je to dosť smutné, že teraz ľudia (7+ rokov) málo čítajú. Teším sa na ďalší článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, podle mě většinou za to může škola. Ta ze čtení dělá povinnost (čtenářský deníky). A když je něco povinný, tak se to většinou znechutí. Já třeba začal pořádně číst až po střední. :)

      Vymazat
  2. hned první odstavec xD mno tak já si po čtu vid :)...pokračoval jsem ve čtení ... :) tak doufam že se to brzo z šuplíku dostane na veřejnost :)

    OdpovědětVymazat