20. 2. 2013

PARÁDNÍ ROZJEZD

Čaues lidi,

Trochu jsem znejistěl, když se na kanále AtiVlog objevil z mých úst (nebo prstů) už stokrát omývaný problém. Budou lidi ochotný přestoupit z jednoho kanálu na druhý? Neodradí je to od mojí tvorby? Co si mám udělat k večeři? Na všechny otázky jsem do dvou dnů dostal odpověď!


Snahou rozjet znovu nový kanál jsem dostal nehoráznou motivaci do tvorby. A přišla i vlna inspirace od lidí, který v týhle branži uznávám. Netušil jsem, že mám tolik fanoušků, který mě budou sledovat kdekoliv.
A to je něco čeho se snažím docílit. Nebýt jenom figurkou na svým kanále, ale aby moje postava se dostávala i mimo můj kanál a mimo má videa. A k něčemu takovýmu potřebuju lidi, který bavím. To nejsou odběratelé na kanále, to jsou pravý fans! A přesvědčil jsem se, že já jich pár mám. No, pár... ono jich je celkem dost. A za pomocí nich a podpory ostatních YouTuberů (za což jim patří mé velké díky), jsem během jednoho týdne (od chvíle co jsem vydal své první video na AtiShows) nasbíral neuvěřitelných 10 000 odběratelů. Kdyby se udrželo toto tempo, bylo by to něco parádního, ale to je moc naivní představa.


Lidé ale můj kanál budou odebírat ne z důvodu, protože jsem jim to nařídil (jak na mě reagovalo pár pitomců v komentářích), ale protože ode mě očekávají nová videa. A ty já jim dopřeju. A budu se snažil jim je poskytovat v daleko větší míře než doposud. Dřív jsem se snažil o jedno video týdně (a pokud bylo úrodné období dočkali jste se třeba i dvou). Momentálně mám do tvorby takovej elán, že jedno video týdně je pro mě dost málo. Kromě různých videoblogů a zábavných videí se mi hrozně zalíbilo živé streamování, které jsem si zatím vyzkoušel jenom jednou, ale rozhodně v tom chystám pokračovat. Na můj první počin se můžete podívat pod tímhle podstavcem  (bacha má to 3,5 hodiny). A jo možná bych si mohl časem pořídit lepší webku ať to vypadá trochu líp. A pokud je vám to málo, tak na mém vlogovacím kanále AtiLifetime, natáčím jednoduché vlogy z mého nudnýho života (pokud teda zrovna stíhám).


No, a na závěr by se slušelo říct, zopakovat a napsat pořádně s Caps Lockem, aby to každej viděl:
MOC DÍKY VŠEM, KTEŘÍ MĚ PODPORUJÍ A TAK MI POMÁHAJÍ SPLNIT SI SEN... věřím, že je to možné!

2 komentáře:

  1. :) Přesně tak Ati, praví fanoušci tě přeci nepřestanou podporovat jen proto, že si youtube vymejší blázniviny. I kdyby ti ten odběr dát nedali, je to jejich problém, ne tvůj. To, že tě to baví, je hlavní, a dokud tě to bude bavit,tak videa budou mít šťávu - a není proto důvod nedat Ti odběr na jiným kanálu. Máš můj respekt a podporu, i kdyby ses na tom jůťůb přestěhoval ještě stokrát! *:

    OdpovědětVymazat
  2. Ati si muj oblibeny vloger a bavic. Vzdy jsem se u tvych videy hodne zasmal ( kdyz byli smutne tak ne ) . Ten kdo ti jeste nedal odber bi ti ho mel dat . Ty si to zaslouzis !!!

    OdpovědětVymazat