28. 2. 2013

ŠÍLENÝ PLÁNY

Čaues lidi,

Nevím, co se to se mnou v noci stalo, ale hned po tom co jsem se ráno probudil... no, nebylo to hned, spíš když jsem se konečně po 2 hodinách probral... zkrátka jsem měl strašnou chuť do tvorby. A nejenom do tý současný! Začal jsem přemýšlet jak využívat svůj volný čas na maximum. Protože tvorba videí a všechno kolem ní mě strašně baví a mým velkým snem je se tím živit. Ano, věřím, že se to jde! Proto jsem začal přemýšlet co dalšího by se ode mě mohlo lidem líbit. No nic, nebudu nic prozrazovat. Zkusím tu šílenost udělat, a když se mi to bude líbit, tak to uvidíte taky.

Pokud někdo nepobral výše popsané mé myšlenkové pochody, jednoduše vám chci nabídnout více obsahu a záleží jen na vás zda ho přivítáte, či nikoliv. Každopádně si můžete pustit můj dnešní denní vlog. F*ck yea!


Žádné komentáře:

Okomentovat