27. 2. 2013

ZAČNU KONEČNĚ BLOGOVAT?!

Čaues lidi,

A co jsem dělal do teďka? Jenom jsem sem tam napsal blog. Ale většinou to působilo jako článek do nějakýho internetovýho magazínu. A to já nechci. Já vím, že spousta z vás asi strašně nerada čte. A to hlavně ty dlouhý články. Takže chlapi, jestli máte dlouhý přirození a chystáte se na něj nechat si vytetovat nějakou pohádku, aby vám jí pak přítelkyně četla před spaním, tak to není moc dobrej nápad.

K týhle myšlence mě přivedl můj nový Facebook kamarád Matouš. Na ty dlouhý články tu jsou ty větší magazíny. Takže já vám sem vytlačím něco stručnějšího, údernějšího a pravidelnějšího (i když já pravidelnost v tvorbě až tak v lásce nemám). A v kombinaci s mým denním vlogem na kanále AtiLifetime by to mohlo mít ty pravý grády! Takže pod článkem můžete vidět můj dnešní vlog s pořadovým číslem numma' zwei!


2 komentáře:

  1. Neříkám že kopíruješ Jíchu nic takového jo..:D ale Hodně si mi ho připomněl..:DD Takové ty gesta..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty gesta mám už strašně dlouho naučený a prostě je dělám. Stejně jako občas moje přítelkyně :D

      Vymazat